Lättlästa mysterier: I monstrens rike – Tjuvar på husbåten

Författare: Johanna Strömqvist
Illustratör: Mattias Andersson
Köp boken

Utgivningsdag: 2021-07-01
Recensionsdag: 2021-07-01

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättlästa mysterier bland monster och magi!

Det är dags för födelsedagsfest på Dollys husbåt i staden! Men något skumt är på gång. Saker försvinner från båten, och sedan slutar både skeppsklockan och kompassen att fungera. Är det tjuvar ombord? Saga och Mickel börjar undersöka …

En spännande serie för nybörjarläsarna!

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2021-07-01 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Mattias Andersson Formgivare: Lars Söderman Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 218 x 10 mm Vikt: 249 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269128 (2021-07-01)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: I monstrens rike – Tjuvar på husbåten

Författare: Johanna Strömqvist
Illustratör: Mattias Andersson
Köp boken

Utgivningsdag: 2021-07-01
Recensionsdag: 2021-07-01

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättlästa mysterier bland monster och magi!

Det är dags för födelsedagsfest på Dollys husbåt i staden! Men något skumt är på gång. Saker försvinner från båten, och sedan slutar både skeppsklockan och kompassen att fungera. Är det tjuvar ombord? Saga och Mickel börjar undersöka …

En spännande serie för nybörjarläsarna!

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2021-07-01 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Mattias Andersson Formgivare: Lars Söderman Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 218 x 10 mm Vikt: 249 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269128 (2021-07-01)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare