Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och mobilmysteriet

Dan Höjer

Utgivningsdatum: 2019-03-14

Illustratör: Tomas Antila

Cirkusdeckarna – nu i lättläst version med bilder i färg! Perfekt för alla som håller på att knäcka läskoden! Missa inte den populära, roliga succéserien om tvillingarna Kaspar och Katinka som löser mysterier och turnerar över hela Sverige med Cirkus Pommery.

Någon stjäl mobiler från publiken mitt under en föreställning! Självklart hjälper tvillingarna till att leta efter tjuven. Tänk om det är någon av de egna cirkusartisterna! Eller är det någon annan som är skyldig, någon som ingen hade kunnat tro …?

Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om Cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också med kortare text och bilder i färg, för de yngre nybörjarläsarna.

Detaljerad fakta

Recensionsdatum: 2019-03-14 Genre: Deckare & äventyr Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: äventyrsböcker och deckare Antal sidor: 96 Format (utgivningsdatum): Kartonnage, 9789155266226 (2019-03-14)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och mobilmysteriet

Dan Höjer

Utgivningsdatum: 2019-03-14

Illustratör: Tomas Antila

Cirkusdeckarna – nu i lättläst version med bilder i färg! Perfekt för alla som håller på att knäcka läskoden! Missa inte den populära, roliga succéserien om tvillingarna Kaspar och Katinka som löser mysterier och turnerar över hela Sverige med Cirkus Pommery.

Någon stjäl mobiler från publiken mitt under en föreställning! Självklart hjälper tvillingarna till att leta efter tjuven. Tänk om det är någon av de egna cirkusartisterna! Eller är det någon annan som är skyldig, någon som ingen hade kunnat tro …?

Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om Cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också med kortare text och bilder i färg, för de yngre nybörjarläsarna.

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdatum: 2019-03-14 Genre: Deckare & äventyr Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: äventyrsböcker och deckare Antal sidor: 96 Format (utgivningsdatum): Kartonnage, 9789155266226 (2019-03-14)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare