Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och gosedjursmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2023-02-16
Recensionsdag: 2023-02-16

Mediekontakt: Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery besöker Bollnäs. Det ska bli nalleutställning! Men varför gråter direktör Fernand? Och varför beter sig katten Mysan så underligt? Cirkusdeckarna måste lösa mysteriet!

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2023-02-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Boktyp: spänning för barn, mysterium för barn, pusseldeckare Platser: Bollnäs Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Barn och ungdom: skönlitteratur och sanna berättelser Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Kartonnage, 9789155271701 (2023-02-16)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och gosedjursmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2023-02-16
Recensionsdag: 2023-02-16

Mediekontakt: Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery besöker Bollnäs. Det ska bli nalleutställning! Men varför gråter direktör Fernand? Och varför beter sig katten Mysan så underligt? Cirkusdeckarna måste lösa mysteriet!

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2023-02-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Boktyp: spänning för barn, mysterium för barn, pusseldeckare Platser: Bollnäs Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Barn och ungdom: skönlitteratur och sanna berättelser Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Kartonnage, 9789155271701 (2023-02-16)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare