Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och godismysteriet
Beställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediekontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2020-03-16
Recensionsdag: 2020-03-16
Mediekontakt: Cilla Wikström, Malin Tiselius
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery reser norrut för att uppträda vid en godisfabrik. Men någon har saboterat godiset! Skumma typer syns till i fabriken. Kaspar och Katinka får rycka ut och leta skurkar bland geléhallon och skumbananer … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2020-03-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267681 (2020-03-16)
