Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och hundvalpsmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2022-03-16
Recensionsdag: 2022-03-16

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Clownen Jack har alltid önskat sig en hundvalp. När han får en blir han överlycklig! Men något skumt pågår i staden där cirkus Pommery är på besök. Clownens hundvalp försvinner! Vem är tjuven? Och var finns valpen? Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

Dan Höjer är populär författare till en stor mängd barnböcker, bland annat serien om Cirkusdeckarna som finns utgiven både som lättläst börja läsa-serie och som kapitelböcker.

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2022-03-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: deckare, Lättläst för barn / ungdomar Antal sidor: 64 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269647 (2022-03-16)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och hundvalpsmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2022-03-16
Recensionsdag: 2022-03-16

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Clownen Jack har alltid önskat sig en hundvalp. När han får en blir han överlycklig! Men något skumt pågår i staden där cirkus Pommery är på besök. Clownens hundvalp försvinner! Vem är tjuven? Och var finns valpen? Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

Dan Höjer är populär författare till en stor mängd barnböcker, bland annat serien om Cirkusdeckarna som finns utgiven både som lättläst börja läsa-serie och som kapitelböcker.

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2022-03-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: deckare, Lättläst för barn / ungdomar Antal sidor: 64 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269647 (2022-03-16)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare