Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och badhusmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila
Köp boken

Utgivningsdag: 2021-03-17
Recensionsdag: 2021-03-17

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Kaspar och Katinka bevakar simhallen … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

"Lite spännande och ganska roligt i denna pusseldeckare om hur listigt Kaspar och Katinka räknar ut vem den skyldige är."

Staffan Engstrand, BT-häftet nr 8, 2021

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2021-03-17 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 154 x 217 x 10 mm Vikt: 248 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155268596 (2021-03-17)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och badhusmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila
Köp boken

Utgivningsdag: 2021-03-17
Recensionsdag: 2021-03-17

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Kaspar och Katinka bevakar simhallen … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

"Lite spännande och ganska roligt i denna pusseldeckare om hur listigt Kaspar och Katinka räknar ut vem den skyldige är."

Staffan Engstrand, BT-häftet nr 8, 2021

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2021-03-17 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 154 x 217 x 10 mm Vikt: 248 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155268596 (2021-03-17)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare