Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och kalasmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2021-07-01
Recensionsdag: 2021-07-01

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery bjuder till stort cirkuskalas! Hundratals ballonger ska blåsas upp, cirkusen ska uppträda och världens godaste tårta finns på plats. Men när kalaset börjar har någon ätit upp tårtan! Vem kan det vara? Kaspar och Katinka måste hitta tjuven. Varför är den sura clownen så glad? Och varför mår Tiger dåligt? Ett klurigt fall för Cirkusdeckarna!

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2021-07-01 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155268909 (2021-07-01)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och kalasmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2021-07-01
Recensionsdag: 2021-07-01

Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery bjuder till stort cirkuskalas! Hundratals ballonger ska blåsas upp, cirkusen ska uppträda och världens godaste tårta finns på plats. Men när kalaset börjar har någon ätit upp tårtan! Vem kan det vara? Kaspar och Katinka måste hitta tjuven. Varför är den sura clownen så glad? Och varför mår Tiger dåligt? Ett klurigt fall för Cirkusdeckarna!

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2021-07-01 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155268909 (2021-07-01)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare