Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och soptippsmysteriet

Dan Höjer

Utgivningsdag: 2020-07-28
Recensionsdag: 2020-07-28

Mediakontakt: Malin Tiselius

Illustratör: Tomas Antila

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery reser till Öland för att uppträda vid Borgholms slottsruin. Men varför är direktör Fernand så stressad? Och vem är det som krossar glas mitt i natten? Tänk om det är någon på cirkusen som ligger bakom sopkaoset vid slottet! Kaspar och Katinka samlar ledtrådar och gör allt för att lösa mysteriet. Ett knepigt fall för Cirkusdeckarna!

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-07-28 Genre: Äventyrsböcker & deckare Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: äventyrsböcker och deckare Antal sidor: 64 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267834 (2020-07-28)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och soptippsmysteriet

Dan Höjer

Utgivningsdag: 2020-07-28
Recensionsdag: 2020-07-28

Mediakontakt: Malin Tiselius

Illustratör: Tomas Antila

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery reser till Öland för att uppträda vid Borgholms slottsruin. Men varför är direktör Fernand så stressad? Och vem är det som krossar glas mitt i natten? Tänk om det är någon på cirkusen som ligger bakom sopkaoset vid slottet! Kaspar och Katinka samlar ledtrådar och gör allt för att lösa mysteriet. Ett knepigt fall för Cirkusdeckarna!

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-07-28 Genre: Äventyrsböcker & deckare Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: äventyrsböcker och deckare Antal sidor: 64 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267834 (2020-07-28)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare