Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och klassrumsmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila
Köp boken

Utgivningsdag: 2022-07-20
Recensionsdag: 2022-07-20

Mediekontakt: Cilla Wikström, Malin Tiselius

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery ska uppträda på en skolgård. På natten har någon gjort inbrott i skolan! Men ingenting är stulet. Vad är det som pågår? En mystisk figur syns till när det har mörknat … Kaspar och Katinka måste lösa gåtan. Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

Dan Höjer är populär författare till en stor mängd barnböcker, bland annat serien om Cirkusdeckarna som finns utgiven både som lättläst börja läsa-serie och som kapitelböcker.

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2022-07-20 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: deckare Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 237 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269654 (2022-07-20)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och klassrumsmysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila
Köp boken

Utgivningsdag: 2022-07-20
Recensionsdag: 2022-07-20

Mediekontakt: Cilla Wikström, Malin Tiselius

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery ska uppträda på en skolgård. På natten har någon gjort inbrott i skolan! Men ingenting är stulet. Vad är det som pågår? En mystisk figur syns till när det har mörknat … Kaspar och Katinka måste lösa gåtan. Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

Dan Höjer är populär författare till en stor mängd barnböcker, bland annat serien om Cirkusdeckarna som finns utgiven både som lättläst börja läsa-serie och som kapitelböcker.

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Ladda ner foton av författaren

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2022-07-20 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: deckare Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 237 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269654 (2022-07-20)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare