Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och godismysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2020-03-16
Recensionsdag: 2020-03-16

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery reser norrut för att uppträda vid en godisfabrik. Men någon har saboterat godiset! Skumma typer syns till i fabriken. Kaspar och Katinka får rycka ut och leta skurkar bland geléhallon och skumbananer … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-03-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267681 (2020-03-16)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och godismysteriet

Författare: Dan Höjer
Illustratör: Tomas Antila

Utgivningsdag: 2020-03-16
Recensionsdag: 2020-03-16

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery reser norrut för att uppträda vid en godisfabrik. Men någon har saboterat godiset! Skumma typer syns till i fabriken. Kaspar och Katinka får rycka ut och leta skurkar bland geléhallon och skumbananer … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Ladda ner foton av författaren

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-03-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267681 (2020-03-16)

Boken ingår i serien Lättlästa mysterier

Fler böcker av författaren

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare