Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och soptippsmysteriet
Beställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediakontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2020-07-24
Recensionsdag: 2020-07-24
Mediakontakt: Malin Tiselius
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery reser till Öland för att uppträda vid Borgholms slottsruin. Men varför är direktör Fernand så stressad? Och vem är det som krossar glas mitt i natten? Tänk om det är någon på cirkusen som ligger bakom sopkaoset vid slottet! Kaspar och Katinka samlar ledtrådar och gör allt för att lösa mysteriet. Ett knepigt fall för Cirkusdeckarna!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2020-07-24 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: deckare, Lättläst för barn / ungdomar Antal sidor: 64 Mått: 155 x 216 x 10 mm Vikt: 244 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267834 (2020-07-24)
