Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och badhusmysteriet
Beställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediekontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2021-03-17
Recensionsdag: 2021-03-17
Mediekontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström
Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Kaspar och Katinka bevakar simhallen … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!
Recensioner
"Lite spännande och ganska roligt i denna pusseldeckare om hur listigt Kaspar och Katinka räknar ut vem den skyldige är."
Staffan Engstrand, BT-häftet nr 8, 2021
"Helt enkelt en spännande, klurig, rolig och färgstark deckare i cirkusmiljö för nybörjarläsarna.”
Barnboksbloggen
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2021-03-17 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 154 x 217 x 10 mm Vikt: 248 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155268596 (2021-03-17)
