Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och kalasmysteriet
Beställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediakontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2021-07-01
Recensionsdag: 2021-07-01
Mediakontakt: Cilla Wikström, Malin Tiselius
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery bjuder till stort cirkuskalas! Hundratals ballonger ska blåsas upp, cirkusen ska uppträda och världens godaste tårta finns på plats. Men när kalaset börjar har någon ätit upp tårtan! Vem kan det vara? Kaspar och Katinka måste hitta tjuven. Varför är den sura clownen så glad? Och varför mår Tiger dåligt? Ett klurigt fall för Cirkusdeckarna!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2021-07-01 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 245 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155268909 (2021-07-01)
