Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och klassrumsmysteriet
Beställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediakontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2022-07-20
Recensionsdag: 2022-07-20
Mediakontakt: Malin Tiselius, Cilla Wikström
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery ska uppträda på en skolgård. På natten har någon gjort inbrott i skolan! Men ingenting är stulet. Vad är det som pågår? En mystisk figur syns till när det har mörknat … Kaspar och Katinka måste lösa gåtan. Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!
Dan Höjer är populär författare till en stor mängd barnböcker, bland annat serien om Cirkusdeckarna som finns utgiven både som lättläst börja läsa-serie och som kapitelböcker.
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2022-07-20 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: deckare Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 237 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155269654 (2022-07-20)
