Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och kompismysteriet
Beställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediakontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2024-07-19
Recensionsdag: 2024-07-19
Mediakontakt: Cilla Wikström
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery besöker skärgårdsidyllen Vaxholm. Skolan ska just börja och alla i förskoleklassen är glada. Men det är ett barn för mycket på uppropet! Och varför är rektorn så nervös? Fröken verkar också skum. Cirkusdeckarna måste lösa gåtan!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2024-07-19 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Barn och ungdom: skönlitteratur och sanna berättelser Antal sidor: 64 Mått: 155 x 200 x 10 mm Vikt: 248 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155272142 (2024-07-19)
